پلمپ دفاتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398
بازدید : 145
نویسنده : محمد
پلمپ دفترها
در این مقاله با چگونگی پلمب دفتر ها تجاری آشنا می‌شویم . هم‌چنین خوا هیم خاطرنشان کرد در شرایطی‌که دفتر ها کمپانی خویش را پلمب نکنیم چه اتفاقاتی می‌ افتد .
پلمپ دفترها تجاری چه طور صورت می­‌گیرد؟
پلمب دفترها از روش سامانه ثبت شرکت‌ها و شرکتهای غیرتجاری انجام می­شود . که نیز برای افراد حقیقی وواقعی و نیز حقوقی قابلیت و امکان پذیر است . افراد واقعی و حقوقی بایستی سال مالی و ماه مالی و روز مالی را معلوم نمایند . و یک نشانی ظریف برای اخذ محل کار در سامانه وارد نمایند . دفترهایی که برای افراد در دست است دفتر ها پنجاه برگ , صدبرگ و دویست برگ است .
شیوه پلمپ دفتر ها

دفترها پلمب شده از مورخ التماس به آن‌گاه تنها در به عبارتی سال مالی معتبر میباشند . واضح است افراد حقوقی و واقعی برای استعمال از این قابلیت و امکان بایستی قبلی از آغاز سال مالی مبادرت به به‌این التماس نمایند . و چه بسا المقدور انجام کارها پلمپ دفتر ها تجاری خویش را به ماه های آخرین سال موکول نکنند .

در قدم انتها سامانه و پس از کامل شدن داده ها و زدن سوییچ «پذیرش نهایی» و چاپ کردن از «رسید قبول اینترنتی» الزامی است . نیز چنین پرینت «اظهارنامه پلمب دفتر ها تجارتی» را فراموش نکنید .

پس از ارسال و پست مدارک , درج بارکد پستی و مورخ تحویل مدارک به پست در سامانه الزامی است . این مبادرت را میتوانید از دفترها گزیده پستی التماس نمائید .

پرداخت هزینه‌های پلمپ دفتر ها تجارتی در سامانه و به صورت اینترنتی بعداز تایید متخصص سازمان ثبت شرکت‌ها انجام می شود . درخواست کننده اس ام اس را اخذ کرده و به بخش «پیگیری در خواست در سامانه» وارداتی و میتواند هزینه را پرداخت کند .

دفترها پلمب شده پس از پرداخت هزینه‌ها , در سامانه از روش پست پیشتاز برای درخواست کننده ارسال میشوند . گویا است دفتر ها ذی‌ربط فقط به آدرسی که در قدم نخستین به وسیله درخواست کننده مندرج ارسال می شود .

انصراف از خواهش در سامانه , هنگامی قابلیت و امکان پذیر است که حالت قبول به صورت «پذیرش موقت» درآمده باشد . در غیر این صورت , انصراف از خواهش در سایر موقعیت ها قابلیت و امکان پذیر نیست . پس گذشته از آخری کردن قبول اینترنتی , از درستی تمامی داده ها وارداتی مطمئن گردید .
پیامد عدم پلمپ دفتر ها چه چیزی است ؟

در‌حالتی که دفتر ها خویش را پلمب نکنیم چه می‌شود؟ همگی شرکت‌ها طبق ضابطه بایستی دفتر ها خویش را پلمب نمایند و بعد از آن می‌­توانند کد اقتصادی اخذ نمایند . بعد از اخذ کد اقتصادی کمپانی قادر است مفاصا اکانت مالیاتی خویش را اخذ نماید . به این ترتیب او‌لین گام برای این‌که کمپانی نشان دهد درخصوص مالیات واضح است , ارائه دفتر ها رسمی است . در صورت عدم قبول محل کار و یا این که خلل و نقص در دفتر ها شرکت‌ها , به وسیله سازمان کارها مالیاتی جریمه می‌­شوند .
چه کار هایی مربوط به پلمپ دفتر ها تجاری هستند؟

برای اخذ کارت بازرگانی , کلیه افراد واقعی و حقوقی ملزم می باشند که پلمپ دفترها تجاری را انجام دهند . به‌این صورت که اولی گام برای اخذ کارت بازرگانی , اخذ اظهارنامه پلمب دفتر ها از سازمان ثبت شرکت‌ها و شرکت ها غیرتجاری است . بدین صورت که فرد ابتدا بایستی پلمپ دفترها تجاری را از روش سامانه ثبت شرکت‌ها انجام دهد . آنگاه با کامل شدن نام نویسی , به سازمان ثبت شرکت‌ها مراجعه و اظهارنامه را دریافت کند




:: برچسب‌ها: پلمپ دفاتر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com